miercuri, 11 august 2010

O varianta a cererilor pentru obtinerea datelor privind veniturile lunare individuale

Stimati camarazi,
Asa dupa cum am discutat la adunarea din data de marti - 10.08.2010, va prezint mai jos O VARIANTA A CERERILOR PE CARE AM STABILT CA TREBUIE SA LE ADRESAM LA U.M. IN CARE AM LUCRAT SI LA C.M.J, pentru a obtine adeverintele cu veniturile lunare individuale.
CU TOT RESPECTUL, DOREC SA PRECIZEZ URMATOARELE:
1)cererile de mai jos sunt doar variante orientative pentru documentele respective de care puteti sau nu sa tineti seama. Intentia subsemnatului este aceea de:
- a veni in ajutorul dumneavoastra;
- a incerca, prin formularile ce le-am folosit sa prevenim acele chestiuni despre
care am discutat la adunare;
-daca aveti si alte idei, pareri observatii etc ele sunt bine venite si va rog sa mi le terimiteti pe adresa mea de e-mail;
2)daca veti obtine datele de la U.M., C.M.J NU VA GRABITI sa le trimiteti la casa de pensii a ministerului nostru insotite de anexa 1a din HG 735/2010!!! Este timp pentru asa ceva dupa ce vedem ce se intampla cu actiunile noastre in justitie, cu ... unii si cu altii!
Iata cele doua documente:






COMANDANTULUI UNITATII MILITARE ...............................




Subsemnatul ................................................................., nascut la data de ......................, in .......... ......... jud .............................., CNP ..................................... domiciliat in................................................ ..........,telefon de contact ............................ am fost incadrat in U.M.nr .............................................. in perioada ..................... In temeiul si constrans de prevederile Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, ale art.2 din H.G.nr 735/2010 , precum si sub amenintarea ca, prin aplicarea prevederilor art. 5 alin.4din legea mai sus aratata, sa fiu sanctionat cu reducerea drastica a pensiei pe care am dobandit-o in mod legal, va adresez rugamintea de a dispune cele necesare pentru a mi se elibera o adeverinta, potrivit modelului prevazut in Anexa nr. 2 din H.G.735/2010, care sa cuprinda veniturile lunare individuale de natura salariala brute obtinute de mine cu orice titlu(solda de grad, solda de functie,solda de merit,gradatii,sporuri ,indemnizatii, prime , premiul anual, inclusiv drepturile in natura acordate sub forma de remuneratie etc), in perioada cat am fost incadrat in aceasta unitate.
De asemenea, in situatia in care, datorita predarii unor unitati arhivistice, nu mi se pot furniza datele solicitate, va rog sa dispuneti ca, o data cu adeverinta mai sus mentionata, sa mi se comunice indicativul, adresa si numarul de telefon al unitatii careia i-au fost predate respectivele unitati arhivistice.
Adresa mea de corespondenta este identica cu cea de domiciliu (sau daca este diferita, se mentioneaza adresa de corespondenta).




Data ....................................


Cu stima,
grad(r) ..............................
(semnatura)

..................................
(nume, prenume)









COMANDANTULUI CENTRULUI MILITAR JUDETEAN SIBIU




Subsemnatul ................................................................., nascut la data de ......................
(grad. r. nume, initiala tatalui, prenume)
in localitatea ............................... ,judetul .........................................domiciliat in ...............
.........................................................................., CNP ...........................................................
telefon de contact ..................................., pensionar militar trecut in rezerva la data de ........................, avand decizia de pensie nr ....... ...... din.................. , livret militar seria............................. ,nr.................................. ,
In temeiul si constrans de prevederile Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, ale art.2 din H.G.nr 735/2010 , precum si sub amenintarea ca, prin aplicarea prevederilor art. 5 alin.4din legea mai sus aratata, sa fiu sanctionat cu reducerea drastica a pensiei pe care am dobandit-o in mod legal, rog interveniti la esaloanle in drept pentru a mi se elibera adeverinte cu veniturile lunare individuale de natura salariala brute obtinute de mine cu orice titlu(solda de grad, solda de functie,solda de merit,gradatii,sporuri, indemnizatii,prime, premiul anual, inclusivdrepturile in natura acordate sub forma de remuneratie etc) potrivit modelului prevazut de Anexa nr. 2 din H.G.nr. 735/ 2010, pentru perioadele de activitate in care am fost incadrat in unitatile mai jos aratate, din motivele specificate in dreptul fiecareia, astfel:
U.M. 01548; perioada 23.09.1982 – 01.01.1991, deoarece unitatea a fost desfiintata;
U.M. 02432 ; perioada 01.01.1994 ¬¬¬– 05.08.1996, deoarece s-au predat unitatile arhivistice ce contineau datele respective la U.M.nr ....................
Adresa mea de corespondenta este: identica cu cea de domiciliu (sau daca este diferita, se mentioneaza adresa de corespondenta).



Data ................................


Cu stima,
grad(r) ..............................
(semnatura)

..................................

Cereile pot fi adaptate nevoilor si situatiilor concrete ale fiecaruia. Repet: nu este obligatoriu sa le intocmiti astfel! Argumentele pentru continutul si forma celor doua documente au fost prezentate si acceptate in adunarea filialei. E bine sa tinem seama ce am discutat impreuna. Mai departe, dumneavoastra hotarati!

Presedintele Filialei 1 Sibiu a SCMD
Col.(r) Tudosie Stefan

8 comentarii:

  1. Am onoarea domnilor!
    Se vede ca ati lucrat asupra celor doua cereri iar rezultatul este remarcabil.
    Cele doua modele sunt chiar utile si mult mai bune decat alte sugestii.
    Ar trebui sa fie vazute de cat mai multi dintre colegii nostri.
    Cu multa stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI SIBIU, FELICITARI STEFAN. JOS PALARIA!Unii isi jignesc colegii prin comunicate de doi lei, altii lucreaza`si produc documente serioase si de ajutor.
    Asta asteptam de la tine Stefane , pe vremea cand ne mai impungeam ca doi berbeci. RESPECTELE MELE !

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfect, felicitari d-le col., cred ca e varianta viabila, asteptam si precizarile MAI-ului, poate se indura suina de blaga, sa-i lase pe slujbasi sa informeze norodul asupra celor trebuincioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule general Iliescu , preaalesul nostru presedinte,daca in o saptamana nu iesiti pe un post de televiziune,fie si OTV,si nu ne explicati care-i situatia la zi privind angajamentul Biroului Permanent de a da in judecata guvernul nesimtit…atunci ne prezervam dreptul de a demisiona in corpore, intreaga filiala,impreuna cu alte 10 filiale care au confirmat deja,si ne vom inscrie in SCMD sau FNCMRR….asteptam![

    RăspundețiȘtergere
  5. ACEST DOMN GEN. ILIESCU DE LA ANCMRR CARE I-A OFERIT SPRIJIN CU PERSONAL MINISTRULUI OPREA PENTRU RECALCULAREA PENSIILOR,IN LOC SA-L SCUIPE INTRE OCHI SI SA-I PROMITA DAREA IN JUDECATA NU TREBUIE URMAT NICI UN PAS IN CONTINUARE CI, FORTAT SA-SI DEA DEMISIA.
    TRECETI IN BARCA CELOR CARE LUPTA PENTRU DREPTURILE NOASTRE LEGITIME!………APEL….CATRE TOTI PRESEDINTII FILIALELOR JUDETENE ALE ANCMRR……SA STABILIM O DATA,PANA IN 25.OCT.2010 LA CARE SA SE TINA CONFERINTA EXTRAORDINARA A ASOCIATIEI SA-L DAM JOS PE IMPOSTOR SI SA ALEGEM UN GENERAL ADEVARAT CU SANGE-N….ASTEPT COMENTARII SI/SAU PARERI.

    RăspundețiȘtergere
  6. FELICITARI DOMNULE COLONEL!!!
    Cam asa ar trebui intocmite cererile catre Unitatile in care am lucrat si inca mai exista si catre Centrele Militare Zonale sau Judetene, prin care, solicitam cu adevarat ceva respectiv cuantumul venitului lunar brutdin perioada de la unitatile in care ne-am desfasurat activitatea. Cei care au intocmit ordinul ori nu stiu limba romana, ori nu stiu sa intocmeasca o cerere cu subiect si predicat etc... , ori intentionat au copiat continutul Anexei 1 a din H.G.735, schimbandu-i doar "adrisantul", respectiv Comandantului centrului Militar Zonal(Judetean), in loc de Directorului casei de Pensii. Probabil vor sa foloseasca aceasta cerere ca dovada exprimarii vointei noastre de a ni se recalcula pensia, in cazul in care am indrazni cumva sa-i dam in judecata. Vom folosi si noi acest model, numai ca am discutat cu reprezentata unui centru militar care se ocupa de primirea acestor cereri si mi-a spus ca nu poate lua in considerare alte cereri cu alt continut, decat pe cele conform modelului din Anexa 1 a ordinului Ministrului Apararii Nationale. Apropos, azi am citit pe agentia de stiri Agerpres ca pe 23 august 2010 a fost emis ordinul Ministrului Apararii Nr.101, care face aceste precizari asupra modului cum se procedeaza de catre structurile MApN, pentru recalcularea pensiilor. Conform acestui comunicat ar trebui sa-i multumim domnului ministru pentru "eforturile deosebite" depuse, in vederea ajutorarii noastre privitor la recalculare, scutindu-ne de a mai umbla noi pe la arhive. Eu sunt departe acum si nu pot verifica continutul acestui ordin, da ati putea face d-voastra acest lucru. Poate aflam noutati deosebite. Va indic linkul de pe care am citit stirea: http://www.agerpres.ro/media/index.php/comunicate/item/25794-Comunicat-de-pres-Aprare.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Am onoarea sa va salut, stimate coleg!
    Va multumesc pentru aprecierile dumneavoastra! Sunteti generos, dar eu eu cred ca mai avem mult de furca, inclusiv cu colegii nostri "activi" din CMJ care , probabil sub amenintari cat se poate de palpabile, sunt siliti sa fac jocul mizerabil, fara scrupule, al guvernantilor! Sau cine stie, poate ca unii il fac chiar voluntar, urmarind profituri individuale, foarte "la moda" astazi .Sa ne amintim prestatia ministrului nostru! Cred ca este de ajuns. In alta ordine de idei, "domnii de la CMJ" pot fi determinati sa primeasca cererile modificate de noi, apeland la trimiterea acestora prin executor judecatoresc.Am luat contact cu un executor judecatoresc si am stabilit ce trebuie facut. Daca domnii de la CMJ nu vor sa primeasca documentele noastre, acestea vor fi afisate pe poarta institutiei, intocmindu-se proces verbal care face proba in justitie.
    Dl. ministru al apararii nu poate, prin ordinul emis(pe care l-am vazut in proiect)sa adauge sau sa scada la lege si la HG, ceeace domnia sa face calcand voiniceste principiile ce guverneaza regimul juridic al actelor administrative cu caracter normativ. Doar este ofiter de justitie militara, daca nu ma insel!
    Sper ca SCMD sa atace cat mai repede acest ordin .
    Sunt de acord cu parerea potrivit cu care, cei ce au elaborat ordinul in cauza au copiat anexa 1a din HG 735/2010. Vor neaparat sa aiba semnaturile noastre pe un astfel de document!
    Cu stima,
    Col(r) Tudosie Stefan

    RăspundețiȘtergere
  8. Se aude prin targ(Caracal), ca V. CIORBEA a fost angajat de ANCMRR ca avocat in procesul intentat guvernului. Pe 25 oct.e a doua infatisare la curtea de apel bucuresti. Cine are mai multe date sa ni le spuna aici.

    RăspundețiȘtergere